Friday, November 5, 2010

Eneehinnang läbitud kursuse kohta

1. Mida ma õppisin (ära)?
2. Miks oli see õppimine hea või vajalik mulle?
3. Mis aitas mul õppida?

Kursus oli väga kasulik ja informatiivne. Kõige rohkem paelus mind tugitehnoloogia osa. Raskemaks osutus kodulehe tegemine, sest seal pidi olema taipu ja nutikust, et kõik algusest lõpuni kenasti tehtud saaks. Teised ülesanded olid aga pigem analüüsivad. 
See kursus oli kindlasti vajalik, sest nüüd oskan erivajadustega inimesi julgustada kasutama arvuteid. Sain palju teada võimalustest, mis on loodud spetsiaalselt erivajadustega inimeste jaoks. Tean nüüd soovitada ja aidata, mis antud kursus mulle andis. 
Olen väga rahul, et seda ainet sai rahulikult ka kodus teha. Sest pahatihti on koormused suured ning see andis valiku oma aega planeerida. Pean aga ka tunnistama, et minu aja planeerimine väga hästi ei õnnestunud ning hilinesin oma ülesannete tegemisega. Asi oli enda laiskuses ja kättevõtmises. 
Tahan, aga tänada kursuse õppejõude, sest tõesti oli tegu väga huvitava ja informatiivse ainega.

1 comment: